Friday 25 May 2012

Singapore (USS)

Assalamualaikum,

After dapat "crash course" dari wife aku on blogging. Aku pun mulakan blog nih...for the view of traveller yang cam aku, bawak 2 "handbag" all the time. Of course our travelling going to be ala-ala cheapo but comfy enough for family like us..;) 2 adult 1 child and an infant. Tak lame lagi akan jadi 2 child meaning the budget kena increase ler..:(. Normally wife ngan aku akan study the place yang kitaorang nak gi and the wife always come out with her cookbook. Dia ade follow satu blogger punyer style iaitu biqque.

So lets start with our trip to singapore. Walaupun aku dah penah gi lelain tempat tapi not as family lor...so aku dedicatekan blog ni untuk tempat jenjalan aku wif family...

Tujuan utama ialah nak gi Universal Studio Singapore (USS). So kali ni aku gi sekali ngan my mum, adik aku dan ipar aku 3 orang so kitaorang gi sepuloh org...ramai x? hehehe...dan yang paling terbaaekkkk sekali ialah kitaorang nih pegi time HARI RAYA!

So as always kami beraya di Sepang and seremban...then balik ke Melaka umah nenek di durian tunggal. From there kitaorang bergerak ke JB pada hari raya ke-4. My Mum dan adik2 depart from Seremban.....






No comments:

Post a Comment